로고

Sulim & Biotek
Login Register
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    қазақстан атақты спортшылары - қазақстан спортшылары текст

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Mary
    댓글 0건 조회 8회 작성일 24-10-01 08:56

    본문

     
     
     
     
     
     
    th?q=қазақстан+атақты+спортшылары+қазақстан+спортшылары+текст
     
     
    қазақстан атақты спортшылары - қазақстан спортшылары текст [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=қаныштың+отбасына+қатысты+кейіпкерлерді+көрсетіңіз+қаныштың+келешек+туралы+пікірі
     
     
    қаныштың отбасына қатысты кейіпкерлерді көрсетіңіз - қаныштың келешек туралы пікірі [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=музыка+адам+жанының+үні+музыка+шын+мәнінде+әмбебап+тіл
     
     
    музыка адам жанының үні - музыка шын мәнінде әмбебап тіл [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=триз+технологиясы+бойынша+сурет+салу
     
     
    триз технологиясы бойынша сурет салу [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=жылу+электр+станциясы+артықшылығы+жылу+электр+орталығы
     
     
    жылу электр станциясы артықшылығы - жылу электр орталығы [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=жануарларға+су+не+үшін+қажет
     
     
    жануарларға су не үшін қажет [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    Қаныш Имантайұлы Сәтбаев, шын есімі – Ғабдулғани [1] (жылы, Баянауыл ауданы, Павлодар облысы – жылы, Мәскеу) — геолог-ғалым, минерология ғылымдарының докторы. Қатысқандар саны: Сабақ тақырыбы: М.Сәрсекенің "Қаныш Сәтбаев" роман эссесінің ІІІ бөлімі. «Бәрі де майдан үшін». Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары. "Қаныш Сәтбаев" роман эссесі не себепті құнды деп ойлайсыз? Әдеби әңгіме шеңбері Әңгіменің құндылықтарын талдау үшін мұғалім білімгерлерден екі шеңбер жасап тұруды талап етеді (бірін-бірі көретін ішкі және сыртқы шеңбер), осылайша әдеби әңгіме шеңберін ұйымдастырады. Топта бірлікте жұмыс жасайды. 2-топ. Мәтіннен кейіпкерлерді тауып, мінездеме береді. Дескриптор: Мәтінне кейіпкерлерді табады, дене шынықтыру және спорт кафедрасы Кейіпкерлерге мінездеме береді. 3-топ. Мәтін бойынша 3 сұрақ құрастырады. Жақсылыққа елжіреп еритұғын — мен, жаманшылықтан жиреніп тулап кететұғын -мен» — Абайдың қай қарасөзінен үзінді және бұл сөз кімге тиесілі? Кейіпкерлерді сәйкестендіреді. ҚБ. «Бас бармақ» Қаныштың қасиетін ашып көрсетеді. Оларға баға береді. Мақал -мәтелмен образын ашады ҚБ «Мадақтау сэндвичі». Сабақтың соңы 36-40: Кері байланыс. Қаныш Имантайұлы Сәтбаев, шын есімі – Ғабдулғани [1] (жылы, Баянауыл ауданы, Павлодар облысы – жылы, Мәскеу) — геолог-ғалым, минерология ғылымдарының докторы. Оқуын ары қарай тереңдетіп, көне заманда 100 мың тоннадай мыс өндірілген қазақстан аумағы ағылшын тілін үйренуге талпынған Қаныштың арманы орындалмай елге қайтуына не себеп болды; 4.Қаныштың отбасына қатысты кейіпкерлерді көрсетіңіз. 5.Музыка тілі-достық тілі" атты Баяндамалар, реферат, пәні Музыка. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы. «Музыка – жүрек тілі». Етістіктің көсемше тұлғасы. 1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Мәтінді оқыңдар.Күрделі жоспар құру. 1-топ: Мәтінде айтылған "музыка — адам жанының үні " деген ойды қалай түсінесіңдер? 2-топ: Мәтінде айтылған "әр ұлттың өзінің төл музыкасы бар" деген ойды жалғастырып,пікірлеріңді ортаға салыңдар. 3-топ: Мәтін мазмұнын 3 сөйлеммен қорытып айтыңдар. Музыка — адам жанының үні. Ғалымдар бізді таң қалдырудан шаршамайды. Ендігі жаңалықтары: сүйіп тыңдайтын музыка түрі интеллектің дәрежесі мен адам мінезіне әсер етеді екен. Нәтижелер бойынша хип-хоп пен r, n, b стилін сүйіп тыңдайтын адамдардың ой-өріс дәрежесі ең төмен болып шықты. Пайдаланылатын жылу қозғалтқышының түріне орай жылу электр станциясы бу турбиналы, газ турбиналы, бу-газ турбиналы болып бөлінеді. Тек электр энергиясын өндіретін ЖЭС конденсациялық турбинамен жабдықталып, конденсациялық электр станциясы (КЭС) деп аталады. Қарағанды МАЭС Жылу электр станциясы — жылу қозғалтқыштары көмегімен жылу энергиясын электр энергиясына айналдыратын энергетикалық өндіріс орны. Жағылатын отын түріне қарай қатты отынды (көмір, ағаш, шымтезек, жанғыш тақтатас), газды немесе сұйық отынды (мазут, мұнай) жағатын станция болып ажыратылады.Себебі экологияны жақсарту үшін біздің өнеркәсіпте айтарлықтай техникалық және технологиялық жүйелі өзгерістерді іске асыру қажет. Бактериялардың көбеюіне және ішек ауруларының дамуына жол бермеу үшін үй жануарының Сондай-ақ тамақ пен су құралдарының тазалығына назар аудару керек. Сусыз тіршілік жоқ. Су адамдарға, жануарларға, құстарға, өсімдіктерге де керек. Балалар қайталап айтады. Рефлексиялық түзетушілік-Балаларды мақтау. Су туралы не білеміз? Су шөл қандырады Адам, өсімдік, жануарларға су қажет Адамға тамақ жасау үшін су қажет Адамдар сумен жуынады Су: өзен, көл, теңіз, мұхит, бұлақ. Себебі экологияны жақсарту үшін біздің өнеркәсіпте айтарлықтай техникалық және технологиялық жүйелі өзгерістерді іске асыру қажет. Судың пайдасы Мақсаты: Судың қасиетімен таныстыру; оның жыл мезгіліне қарай өзгеруін және адам өміріндегі пайдасы туралы түсінік беру. Міндетті: Өмір көзі.
    жетісудың қазақ хандығы аумағына қосылуы
    модуль дегеніміз не математика
    телевизор 55 дюймов размеры в см
    отанды? инклюзивт? б?л?м беруд?? нормативт?к-???ы?ты? ??жаттар т?з?м?н жасау
    ұлылардан қалған сөз тәрбие сағаты

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ кубтың диагоналі 1 см ге тең кубтың қырын табыңдар ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.