로고

Sulim & Biotek
Login Register
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    көрнекілік әдіс - көрнекілік әдісі туралы ғалым-әдіскерлердің ой-пікір…

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Cory
    댓글 0건 조회 7회 작성일 24-09-05 22:06

    본문

     
     
     
     
     
     
    th?q=көрнекілік+әдіс+көрнекілік+әдісі+туралы+ғалым-әдіскерлердің+ой-пікірлері
     
     
    көрнекілік әдіс - көрнекілік әдісі туралы ғалым-әдіскерлердің ой-пікірлері [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Қазақстан Републикасының Ғылым және Білім министрлігіАлматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжіКурстық жұмысБастауыш сыныпта сауат ашу кезеңінде көрнекілікті тиімді қолдану жолдарыОқу бөлімі: СырттайМамандығы: Бастауыш білім беруБіліктілігі:Бастауыш білім беру мұғаліміОқу курсы: 3 курсТобы: 32 бҒылыми жетекші:Жапарқұлова Н.АОрындаған: Байжұманова АйнұрАлматы-2014 жылЖОСПАРЫІ.КІРІСПЕ ІІ. НЕГІЗГІ БӨЛІМ. 2.1.Көрнекілік нәтижелі оқытудың негізі 2.2.Сауат ашу кезеңінде пайдаланатын көрнекіліктің түрлері және оған қойылатын. Оқытуда көрнекілік әдістер. Бакылау оқыту әдісі ретінде сезімдік танымының белсенді формасы болып табылады. Бұл әдісті қолдану жан-жақты дайындықты қажет етеді; бақылаудың сызба — нұсқасын өңдеу; оқушыларды бақылау нәтижелерін өңдей білуге және оны тікелей білу тәсілдеріне ұйрету. Оқушылардың сезіміне көрнекілікті құбылыстарды, процесстерді, объектілерді елестетіп, олардың сапасына әсер етеді. Берілген әдіс пен игерілетін құбылыстың динамикасын ашып көрсетуде, заттарды сыртқы пішінімен таныстырғанда кеңінен қолданылады және бір түрлі заттардың ішкі құрылысы немесе орналасқан әсерін қарастырады. Көру арқылы қабылданған ақпараттар оқушылардың есінде жақсы сақталатынын ескерсек, кейбір заттарды тіпті көрнекіліксіз есте сақтау мүмкін емес. Верзилин білім көзін негізге алып, оқыту әдістерінің жаңа жіктеуін енгізді: сөздік, көрнекілік, практикалық. И.А.Данилов пен Б.П.Есипов әдістер классификациясын. Материал студенттер мен оқытушы мұғалімдерге арналған. Психология пәнінің көрнекілік әдістер арқылы дамытудың педагогикалық және психологиялық негіздері туралы жалпы түсінік. Ой, жауабыңыз қате! Дұрыс жауабы: Қайта тапсыру. Олимпиадалар тізімі. Тестілеуден ары қарай өткіңіз келеді ме? Наурыз айының зияткерлік олимпиадасына қатысыңыз! Олимпиадалар тізімі. Психология пәннің көрнекілік әдісі арқылы дамытудың педагогикалық және психологиялық негіздері. Материал жайлы қысқаша түсінік. Көрнекілік – педагогикадағы дидактикалық тәсіл. Ол ақпараттың, дәрістің, үгіт-насихаттың, жарнаманың танымдылығы мен пәрменділігін арттыру жолы, оқытуда заттар мен құбылыстардың әр қайсысының өзіне тән жаратылыс бітімін, әр қилы сыр-сипаттарын сезім мүшелері арқылы байқау, қабылдауға баулиды. Адам қоршаған ортаны, дүниені, құбылыстарды бес сезім мүшесі арқылы түйсінеді. Оның ішінде ақпаратты ең көп қабылдайтын сезім мүшесі – көру түйсігі. Адам жадында терең таңбаланатыны да осы көру түйсігі арқылы. Первый слайд презентации. Сабақта қолданылатын көрнекілік әдісі. Изображение слайда. 2. Слайд 2: Әдіс деген сөз гректің "metodos" деген сөзінен шыққан. Метод деген ұғым белгілі ақиқатқа. Көрнекілік бақылау білуге, салыстыру, қатар қоя білуге, абстракты ұғымдарды дамытып, жетілдіруге жол ашады; -Көренекі құралдарын оқу пәндерінде нақтылы өз орнында оқушылардың жас, таным ерекшеліктерін ескере отыра пайдалану. К.Д.Ушинский көрнекілік мәселесіне көп көңіл бөлген. Көрнекілік деп ол барлық сезім организммен қабылдап түсінеді. Ол: көрнекілік балалардың психологиялық ерекшеліктеріне жауап береді. Балалар заттардың пішінін, дыбыстарды бояуы арқылы ойлайды,- дейді. Көрнекілік әдіс: демонстрация, иллюстрация, бақылау. Практикалық әдіс: лабораториялық, практикалық, графикалық жұмыстар, жаттығулар. Көрнекілік әдіс: демонстрация, иллюстрация, бақылау. Практикалық әдіс: лабораториялық, практикалық, графикалық жұмыстар, жаттығулар. Көрнекілік әдісі оқытудың сөздік және тәжірибелік әдістерімен өзара байланыста қолданылады және құбылыстармен, объектілермен оқушыларды таныстырранда олардың сезім мүшелеріне әсер. Оқытуда көрнекілік әдістер. Бакылау оқыту әдісі ретінде сезімдік танымының белсенді формасы болып табылады. Бұл әдісті қолдану жан-жақты дайындықты қажет етеді; бақылаудың сызба — нұсқасын өңдеу; оқушыларды бақылау нәтижелерін өңдей білуге және оны тікелей білу тәсілдеріне ұйрету. Оқушылардың сезіміне көрнекілікті құбылыстарды, процесстерді, объектілерді елестетіп, олардың сапасына әсер етеді. Берілген әдіс пен игерілетін құбылыстың динамикасын ашып көрсетуде, заттарды сыртқы пішінімен таныстырғанда кеңінен қолданылады және бір түрлі заттардың ішкі құрылысы немесе орналасқан әсерін қарастырады. Таңдаулыға: Көрнекілікті пайдалану әдіс-тәсілдері. Дидактикалық принциптердің бір-оқыту жүйесінде көрнекі құралдарды. пайдалану. Мектепте тілін оқытуға байланысты мынадай көрнекі. Вы можете изучить и скачать доклад-презентацию на тему Сабақта қолданылатын көрнекілік әдісі. Презентация на заданную тему содержит 19 слайдов. Соған орай бүгінгі таңда оқыту әдістерінің анықтамасы және оларды топтастыру мәселесінде ортақ пікір қалыптаспаған. Ғылыми педагогикалық әдебиеттерде топтастырудың жиырмадан астам түрі бар: Оқушылардың таным белсенділігіне қарай; Тұтас педагогикалық әрекеттердің тәсілдеріне қарай; Әдістің логикалық және психологиялық сипатына қарай; Ең көп таралғаны білім беру көздеріне қарай. Көрнекілік әдіс барлық пәнде сабақ сайын қолданылатын әдіс болып табылады. Әл-Фараби "Оқытудың негізгі әдісі көрнекілік" деп, оның мақсаттарын, тәсілдерін ұсынады. Көрнекілік әдісін педагогиканың көрнекілік принмптерімен шатастырмау керек. Бұл екі түрлі түсінік, бірақ бір – бірімен тығыз байланыста. Көрнекіліктер биология сабақтарының барлығында қолданылады, бірақ бұл сабақтарды көрнекілік әдісімен өткізу деген түсі нік емес. Сөздік әдістерін қолдануда алуан түрлі суреттерді, таблицаларды көрсету арқылы мұғалімнің сөзін дәлелдеу үшін қолданады. Мысалы: өсімдіктер мен жануарлар туралы әңгімелеуде, табиғи обеътілерді қолдануға, суреттерін көрсетуге болады. Сондайақ ғалымдардың өмір жолын, ашқан жаңалықтарын баяндаукезінде суреттер, таблицалар т.б. қолданады. Бұл кезеңдерде оқушылардың білім алу көзі, мұғалімнің сөзі, баяндауы, лекциясы немесе түсіндіруі. Study with Quizlet and memorize flashcards containing terms like Объектіні көру арқылы қабылдайтын дидактикалық принцип: Тұрмыстағы және өнердегі сұлулық сезімдерін тәрбиелеу бұл, Сынып-сабақ жүйесінің ерекшеліктері and more.






    математикалық үмітті есептеу формуласы
    самсунг а31 цена технодом
    аян отепберген сериалы
    купить страуса олх
    жарыс хаттамасын жазу тәртібі

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ английские чаты для общения ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.