로고

Sulim & Biotek
Login Register
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    талапкер семгу - айс семгу универ

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Russ
    댓글 0건 조회 7회 작성일 24-09-09 02:01

    본문

     
     
     
     
     
     
    th?q=талапкер+семгу+айс+семгу+универ
     
     
    талапкер семгу - айс семгу универ [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=шығармашылық+саласы+бойынша+ашық+сабақ+жапсыру+ашық+сабақ+балабақшада
     
     
    шығармашылық саласы бойынша ашық сабақ - жапсыру ашық сабақ балабақшада [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=күнделікті+тазалық+медицина+күнделікті+тазалау+дегеніміз+не
     
     
    күнделікті тазалық медицина - күнделікті тазалау дегеніміз не [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=ayu.edu+регистрация+portal.ayu.edu+войти
     
     
    ayu.edu регистрация - portal.ayu.edu войти [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=блюда+из+бабочек+техбыткавказ+посуда
     
     
    блюда из бабочек - техбыткавказ посуда [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    th?q=компьютер+басты+жарты+адамдар+өлеңінің+негізгі+тақырыбы+компьютербасты+жарты+адамдар+на+русском
     
     
    компьютер басты жарты адамдар өлеңінің негізгі тақырыбы - компьютербасты жарты адамдар на русском [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
    айнымалы электр тогы, айнымалы электр тогы еріксіз электромагниттік тербеліс гдз қазақ тілі 9 сынып мамаева мұқашова, гдз қазақ әдебиеті 9 сынып стиральная машина полуавтомат астана, стиральная машина полуавтомат бу астанаКүні: Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Тақырыбы: Анамның мамандығы. Аспазшы Мақсаты: Үлкен кіші пішіндерді дұрыс белгілеп жапсыра білуге үйрету. Міндеттері: әкеден асып ұл тумас эссе 50-60 сөз • 1. әртүрлі домалақ, қоршаған орта қорғауға мұқтаж эссе сопақша пішіндерін жапсыруды үйрету; • 2. қиылған кесінділерді қағаз бетіне дұрыс орналастыруды; 3. белгілі бір заттың бейнесін жапсыруды үйрету. Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: суреттер, ақ қағаз, түрлі-түсті қағаз, желім, сүлгі. Әдіс – тәсілдер: әңгіме, сұрақ– жауап, ойын Ұйымдастыру кезеңі: Топпен Сөздік жұмыс: мамандық, аспазшы Екі тілдік компонент: мамандық – профессия, аспазша повар. Оқу іс – әрекетінің кезеңдері Педагогтың іс әрекеті Баланың іс-әрекеті Есеп Мотивациялық-қозғаушылық. Ұйымдастыру-іздестіру. Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің технологиялық картасы «Қарлығаш» тобы. Білім беру саласы: «Шығармашылық» Бөлімдері: Жапсыру. Тақырыбы: Әдемі гүлдер. Білім саласы: «Шығармашылық». Бөлімі: Жапсыру. Тақырыбы: «Жалаушалар». Мақсаты: Қайшымен жұмыс жасау ережелерімен таныстыру: дұрыс ұстау дағдысын, тіктөртбұрышты қиғаш сызық бойынша кесуге, жолақшаны ортасынан қиюғаүйрету. Бейненің түсі бойынша алмастыру, ұқыпты желімдеу тәсілдерін бекіту. Билингвалдық компонент: жалаушалар – флажки, жолақша – полоска. Сөздік жұмыс: қию, кесу, тіктөртбұрыш, қиғаш сызық, ортасынан қию, желімдеу. Менің балабақшам Ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті. Қорытынды ашық оқу іс-әрекеті Білім беру саласы: Таным, Қатынас, Әлеуметтік орта,шығармашылық Бөлімі: Математика, қоршаған орта, экология, көркем әдебиет, тіл дамыту, сурет, жапсыру. Мақсаты: Жыл бойы өтілген тақырыптар бойынша білім деңгейін байқау, нәтижесін көрсету. Ашық сабақ. Балабақша. Ұзын құлақ Білім беру саласы: бұл менің анам текст караоке Шығармашылық. Бөлімі: Жапсыру Көрсетілген үлгі бойынша қояның суретін салады. Білім беру саласы:Шығармашылық. Бөлім:Жапсыру. Тақырыбы: «Табақты оюлау». Мақсаты: Шығармашылықты,қиялды дамыту.Мерекеге арналған сыйлықты жапсыру.Түрлі түсті қиылған ойыншықтарды жапсыра үйрету. Көрнеки-құралдар:суреттер,ақ қағаз,түрлі-түсті қағаз,клейстер,су,сүлгі. Ұйымдастыру кезеңі:топпен,жеке. Жаңа жыл балабақшадағы ашық сабақтар. Балалар залға музыкамен кіреді. Жүргізуші: Жаңа Жылдың таңы неткен арайлы, Ақ мамыққа бөлеп алды маңайды. Жаңа Жылмен құттықтаймын бәріңді, Бақыт.Тақырыбы: Тазалық – денсаулық кепіліМақсаты: ҚР Елбасының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласының «Саналы азамат» бағыты бойынша оқушыларға денсаулықтың адам өмір сүруі үшін аса қажеттілігін, оны сақтай білудің адам. Күнделікті тазалау: алгоритмі. ЕПМ-де толық тазалау жүргізу алгоритмі. Түпкілікті тазалау: алгоритмі. Кварцтеу үшін үй-жайлардың тізбесі. Толық тазалаудың сапасын қалай бағалау керек. Балабақшаны тазалау кестесі және қосымша іс-шаралар. Дезинфекциялау құралдарын қолдану арқылы ылғалды тазалау. Желдету. Шаңсорғышпен тазалау. Қоқыс шығару. Балабақша аумағын күтіп ұстау. Медицина (лат. medicine: medicus — дәрігерлік, емдік) — адамдардың денсаулығын сақтау мен нығайту, сырқаттарды емдеу мен аурудың алдын алу, денсаулық және жұмысқа қабілеттілік жағдайында. Бөлмені таза сумен жуу. Қармақшы аудандық ауруханасының бас дәрігері. Жауапты персоналдың қолы. Залалсызданған қолғапты пайдалану. Залалсыздандырылған ерітіндіде сулап, ластанған жерді біржолғы майлықпен қайта өңдеу. Аға дәрігерге. Күрделі тазалау жұмыстарын терезе жуудан бастаңыз. Перде мен тюльді шешіп, оларды жууға апарыңыз, тұтас пердені сүртіңіз. Заттарды орнына қойыңыз. Ыңғайлы болу үшін жұмысты бірнеше. Тазалық денсаулық кепілі Осы оқулықты пайдалану үшін „Жеке пайдаланушы пакеті" немесе „Оқушы" пакетке қолданыстағы лицензия керек. Компьютер басты жарты адамдар өлеңінің негізгі тақырыбы, компьютербасты жарты адамдар на русском Компьютер басты жарты адамдар концепциясы Компьютер басты жарты адамдар концепциясы 1998 жылы Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласында.
    Компьютер басты жарты адамдар өлеңінің негізгі тақырыбы, компьютербасты жарты адамдар на русском
    Компьютер басты жарты адамдар. 5-кітап. Автор: Мұхтар Шаханов «Компьютербасты жарты адамдар» ұлттық рух туралы, дәлірегі оның бар не жоқ болуы жөнінде. «Компьютербасты жарты адамдар.
    бурыш табу формуласы
    аршыған жұмыртқадай аппақ скачать
    контрацепция казакша
    хадж 2023 казахстан
    аузу би-калимати лляхи таммати мин гадабихи

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ айкын толепберген туган жер минус ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.