로고

Sulim & Biotek
Login Register
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    سئو تکنیکال یا Technical SEO چیست ؟

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Berniece Loch
    댓글 0건 조회 17회 작성일 24-08-23 08:55

    본문

    یک روش مرموز و ناجوانمردانه در سئو کلاه سیاه است. در Cloaking سایت برای کاربر واقعی به یک شکل نمایش داده می‌شود و برای موتور جستجو به یک شکل دیگر. Crawler سایت را می‌خزد و صفحات را با توجه به ساختاری که خودش می‌بیند ذخیره می‌کند. اما این چیزی نیست که کاربر دنبالش است و بیشتر یک محتوا برنامه‌ریزی شده برای موتور جستجوست. Cloaking را می‌توان همکار و شریک جرم بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ Doorway pages دانست. چون در تکنیک Doorway Page از تکنیک Cloaking استفاده می‌شود.
    مثلا می‌توان چند خط کلمه کلیدی را از دید کاربر پنهان کرد. اما موتور جستجو آن را دیده و در رتبه بندی تاثیر داده است. مثلا این کلمه سئو سفید شده و برای شما قابل دیدن نیست اما موتور جستجو آن را می‌بیند.
    ببینید همین الان فکر Cloaking را از سر بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ خودتان بیرون کنید. گوگل رسما اعلام کرد که با Cloaking مخالف است و چیزی به عنوان کلاکینگ سئو کلاه سفید وجود ندارد. گوگل تمام سبک‌های پنهان‌کاری را بر خلاف قوانینش می‌داند. به عنوان کسی که مسئولیت بهینه‌سازی یک سایت را به عهده خواهید گرفت باید از این روش دوری کنید. استفاده از این تکنیک‌ حال سئو سایت شما را بدتر می‌کند.
    Link farm یا مزرعه لینک یا link wheels یا link network :

    بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ بک‌لینک‌ها برای گوگل و سایر موتورهای جستجو ارزشمند هستند و یک فاکتور برای رتبه‌بندی به حساب می‌آیند. اما واقعا هر بک‌لینکی باارزش است؟
    مثلا فکر کنید شما در حوزه فروش وسایل خانگی در ایران فعالیت می‌کنید. آیا لینک دادن یک سایت بسیار ضعیف ژاپنی به صفحات شما به نفعتان بوده یا کمکتان می‌کند؟ خیر اینطور نیست. لینک‌هایی که دریافت می‌کنیم باید تا حد ممکن قوی و مرتبط باشند و سایت لینک‌دهنده اسپم نباشد.
    اما مزارع لینک یک سری سایت هستند که سایر سایت‌ها را به هم لینک کرده و در قبال آن پولی دریافت می‌کنند. یعنی مزارع لینک سعی می‌کنند به صورت غیرطبیعی برای وب‌سایتها لینک بگیرند. این برای سایت شما اصلا خوب نیست. چون لینک‌های دریافتی از این مزارع ارزشی ندارند. لینک‌هایی که مزارع لینک تولید می‌کنند به ۳ دلیل مشکل دارد :
    ۱. در اکثر موارد نامرتبط هستند
    ۲. در اکثر موارد بی‌کیفیت هستند
    ۳. توسط انسان تولید نمی‌شوند

    Basic-SEO-concepts-blog-pic-001.webpخریدار در ذهن خود برای محصول شما یک Use Value در نظر می‌گیرد و آن Use Value را به ریال تبدیل می‌کند و با خود می‌گوید: بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ اگر این محصول X ریال باشد برای من می‌ارزد.
    اقتصاددان‌ها برای شفاف‌تر شدن تعریف می‌گویند: بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ فرض کنید فقط یک آژانس دیجیتال مارکتینگ عرضه‌کننده وجود دارد و رقابتی در کار نیست. در این حالت، به این قیمت ذهنی مشتری، سقف ارزش پولی یا Total Monetary Value یا TMV گفته می‌شوند.
    قاعدتاً مشتری بیشتر از این مبلغ را هرگز پرداخت نمی‌کند (هیچ‌کس چیزی را که ارزشمندتر است نمی‌دهد تا چیزی را که کم‌ارزش‌تر است بگیرد)؛ پس در عمل مشتری محصول شما را یا دقیقاً با قیمت TMV یا کمتر از آن می‌خرد.
    هر چه شما محصول‌تان را کمتر از قیمتی که مشتری فکر می‌کند برایش می‌ارزد به او بفروشید، ارزش افزوده‌ی بیشتری ایجاد کرده‌اید (اقتصاددان‌ها این نوع ارزش افزوده را Consumer Surplus می‌نامند)
    نمودار زیر می‌تواند مثال خوبی برای این بحث باشد .

    در پایان، بعد از بحث درباره‌ی انواع ارزش، با در نظر گرفتن این‌که امّا و اگرها را به‌خوبی می‌دانید، مناسب است که مفهوم ارزش‌‌آفرینی را به شکل خلاصه در یک جمله برای شما خلاصه کنم.
    "ارزش آفرینی یعنی اینکه با هزینه‌ای که مشتری پیش از این می‌پرداخته، نیازش را در سطح بهتری تامین کرده و یا این که همان نیاز را با هزینه‌ای کمتر تامین نموده است"
    تفاوت مالیات بر سود و مالیات بر ارزش افزوده

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.